sobota, 13. oktober 2012

Glittery splotches...bleščeče packe


Here is the card I made for the A Blog Named Hero and you can check a little how-to about the glittery splotches.

Na A Blog Named Hero sem objavila kratek opis kako narediti bleščeče `packe`...vabljene na ogled!

8 komentarjev:

Barb pravi ...

Beautiful, Tina! Love your glittery splotches and those cute, little hearts!

Mojca pravi ...

Zelo lepo skombinirane barve in napis jetudi prekrasen. lp

Martha pravi ...

Tina, what a FUN card this is! I love the glittered splotches, the adorable hearts, and the sentiment. Loved your wonderful tutorial at ABNH! Great job, my friend!

HUGS!

Tatjana pravi ...

Totalno slatka.

Natpis i špagica su super detalj...i srca <3

Helena pravi ...

Hvala za navodila, kako narediti bleščeče packe. Zanimivo. Končni učinek je nekaj prav posebnega. Mislim, da bom kar hitro uporabila to tvojo idejo.
Celotna voščilnica mi je zelo všeč!

Vladuška pravi ...

Prav zabavne in zanimive so tele packe. Hvala ti za navodila. Čestitki lepo dodajo posebno noto.

Klara pravi ...

Zelo lepa čestitka...sama sem podobne packe delala iz uhu lepila. In ker se pri uhuju rade vlečejo nitke, je bil učinek prav zanimiv, ko sem posula z bleščicami...Bom pa poskusila tvojo varianto. Krasno izgleda. :))

Kefa pravi ...

prečudovita barvna kombinacija... luštne . Pa hvala za navodila. :)