sreda, 10. oktober 2012

Cloud9 October Blog Hop

I missed the last Cloud9 Blog Hop, but I am glad I managed to play along this time, since I really love the WPlus9 products. The photo inspiration is just fabulous and I love the pumpkins with words written on them. So I tried to do something like that, but I didn`t like the result and I went for the scarry jar instead. Since just the orange one looked to `nice` I had to make two more for the effect I liked. Thanks for stopping by!

WPlus9 mi je poleg Hero Arts in Papertreyink najljubše podjetje, zato vedno sodelujem v mesečnem izzivu na Cloud9, če le utegnem. Na podlagi foto inspiracije je nastala voščilnica za Halloween...najprej sem začela z bučkami, a mi ni bilo všeč, potem pa sem segla po ljubem motivu kozarčka in ga napolnila z GrOOoZno vsebino. Prilagodila sem napise in s čopičem nakapljala strupene `hlape` (posamezno Distress blazinico sem pritisnila na prozorno folijo, pošpricala z vodo in v to namakala čopič). Tako, zdaj moram kozarček uporabiti samo še za nekaj poročnega, pa rojstvo,... in bo postal moj najbolj univerzalen motiv ;-)


Closer look of the scarry jars.
Pa še kozarčki od blizu.

Photo inspiration.
S tole fotografijo pa se je vse začelo.

16 komentarjev:

helena pravi ...

Ej kako je luštna. Nagajive očke kar švigajo sem ter tja, v ozadju pa brbota. Lončki so res sila uporabni za veliko priložnosti, poleg tega pa moraš imeti ideje, da jih znaš skombinirati, kar tebi nedvomno uspeva.

Klara pravi ...

Kako originalno...tiste očke pa kar nekam strahopetno gledajo ves ta scarry coctail... :))

Martha pravi ...

Tina, what a FUN card! The colored jars are lovely against the kraft/black and striped washi tape (or is it ribbon?). TOO cute!

Sharron pravi ...

What an adorable idea! I love your trio of jars and the eyes are such a fun touch!

Amy Kolling pravi ...

This is so creative!! I love the googly eyes and they are perfect for your jar!!

Christina pravi ...

What a clever idea! The eyes popping out of the jar are so cute, and I love your jar labels. :)

Anonimni pravi ...

Such a fun Halloween card Tina! Love those cute spooky jars! :)

Andreja pravi ...

Vau, originalna!
Zelo mi je všeč, taka ta prava "skeri"; le kaj bo še prilezlo ven :-))

Helena pravi ...

Lončki so pri tebi prav zares univerzalni in uporabni za različne dogodke. Vidi se, da imaš glavo polno idej in roke, ki vse to spravijo v resničnost.
Super, super!

Mojca pravi ...

Kako nadvse iznajdljivo in pa tisti učki so zmaga. LP

Mojca pravi ...

O super. Na videz tako preprosto, ampak očke... čist splašen piskrc :)

Kim Heggins pravi ...

So creative and clever! Love those google eyes peeking out too, so cute.

anya pravi ...

Now this is just fantastic! I love your super creative take on the inspiration photo! Adding your spooky hand-written sentiments just takes these jars to a whole different place - LOVE it! So glad you were able to join our Cloud9 Blog Hop this month!

Purrfect Paper Creations pravi ...

This is just so creative--I love the eyes peeking out!

Chris L.

Vladuška pravi ...

He he he, super so, nadvse dobra ideja s temi 'strupenimi hlapi' in temi očmi, ki kukajo navzven.

Suzanne pravi ...

Tina, this truly made my day! I just smiled from ear to ear because this is so adorable! You're so clever - I love how you used these jars to make a Halloween card. Thanks so much for joining our Cloud9 hop this month!