torek, 10. april 2012

A Blog Named Hero

I guess you know it, there is a new blog A Blog Named Hero for all us Hero Arts fans! I planned to create a card for their new challenge from the first day I saw the announcment, but now I am chasing last minutes. However, I created three cards, so stay tuned for two more later today! The challenge is to use favourite Hero Arts product.... Well this keep changing for me with every new line they have and I am currently totally in love with the new Floral Blossoms set. I white embossed the image on Teta Beta paper and did some paper piecing. I hightlighted the flowers with blue marker and added some stitching.

V množici blogov se je našel še eden in sicer posvečen vsem ljubiteljem Hero Arts izdelkov. Za njihov prvi izziv je potrebno uporabiti najljubši Hero Arts izdelek. Pri meni se to nenehno spreminja, a trenutno največkrat uporabim Floral Blossoms rožice..... Motiv sem najprej belo embosirala, nato pa dodatno odtisnila in čez zalepila še belo verzijo rožic. Za izziv sem pripravila še dve voščilnici in ker se rok izteče danes, bom ponovno bombardirala z objavami.... Ker se zadnje čase tako redko ustavim pri vas, drage ustvarjalke, in kaj pokomentiram, se prosim ne trudite s komentarji, da me vest ne bo še bolj glodala. Želim vam lep dan.





5 komentarjev:

Marina pravi ...

O ful dobra voščilnica... in tale štempiljka je res zakon=) Hitro ti rata všečna=) No če je izdelek super, si zasluži da ga pokomentiraš=) Pa naj te nič vest ne peče, če ne komentiraš... Mislim da smo vse kdaj bile v stiski s časom in vemo kako to je=) Lep začetek tedna...pappa

Barb pravi ...

So pretty, Tina! Love the way you've highlighted the flowers!

Chari Moss pravi ...

pretty card, Love the bright pink!

Karmen pravi ...

Super ni kaj.

A Blog Named Hero pravi ...

what a GREAT way to use that stamp!!! GENIUS!

Thank you so much for playing along with our challenge!

Good lucK!
Linda

A Blog Named Hero