torek, 10. april 2012

A Blog Named Hero 3.

Since, it took me sooo long to post my cards for the first challenge over at the A Blog Named Hero, I am here with the THIRD post today! I change my favourites often, but there is one image, that makes my heart sing when I look at it. Hydrangea. After white embossing it, I applied Distress inks on flower and leaves and spritzed it with Mini mister that made the colors `bleed`.  Thanks for stopping by.

Tole je zadnja voščilnica v seriji `najljubših` za izziv pri A Blog Named Hero. Med starejšimi štampiljkami je tale hortenzija eden najljubših motivov. Čez belo embosiranje sem nanesla Distress inke in pošpricala z vodo, da se je barva razlezla. Podlaga je bila sprva bela, a sem nato senčila še z Antique Linen in Walnut Stain za bolj staran videz.

12 komentarjev:

Janja pravi ...

Ogledala sem si vse tri. Krasne so. Zelo dobro in domiselno si jih pritrdila :) s šivi. Lp

Karmen pravi ...

Ta je pa superca. Hortenzije so meni zelo všeč in imam jih ogromno prave rože :),štampiljke pa na žalost še nimam.
L.P.

Chari Moss pravi ...

Beautiful, Love all the distressed edges

Biljana pravi ...

Waw, fenomenalna kombinacija tehnik, super je izpadlo!!!!

Marina pravi ...

o ful lepa voščilnica in pa fain si uporabila tehniko distressov in vode=) Lep dan ti želim...pappa

Christina pravi ...

Gorgeous! I love the way you colored "outside the lines" and distressed the edges--like an old book page!

Sue McRae pravi ...

Love the hydrangea in red and your distressing is amazing Tina!

helena pravi ...

Veš kaj Tina, kdor zna, zna. Če te peče vest, nič hudega, najbrž že tako mora biti. Od vseh treh mi je pa zadnja najbolj "žmahtna".

Vladuška pravi ...

uuuu, tale hortenzija je fantastična. Zelo zelo lepo narejena. Vse tri in ko sem videla ta blog pred nekaj dnevi, sem se takoj spomnila nate. Lepo bodi.

Marna pravi ...

Čudovito!!!

A Blog Named Hero pravi ...

HOLY MOLY THIS IS SUCH A BEAUTIFUL CARD!!!! it's just stunning!

Thank you so much for playing along with our challenge.

Good luck!

Linda
A Blog Named Hero

Lucy Newton pravi ...

Gorgeous Tina!!!