petek, 24. februar 2012

Gumbi z bleščicami 2. del...glittery buttons

I made this card for Make it Monday and Play Date Cafe challenges. For the fisrt challenge I used glittery buttons and for the second the color palette. The sentiment is saying `Wishing you all the best`.  I used PTI Fillable frames #10 stamp set and die, Memory Box butterfly die and Hero Arts Envelope pattern background stamp. Tfl

Moja druga voščilnica narejena za PTI izziv, pa tudi za Play Date Cafe barvni izziv. Okvirček sem razrezala in uporabila le spodnji zelen in zgornji modri del (oba barvna trakova sem najprej nalepila na kos belega papirja, nato pa natančno namestila šablono in okvirček izrezala). Mali metuljčki so izrezani s pomočjo Memory Box šablone. Hvala za obisk.

11 komentarjev:

OlgaB pravi ...

This is so beautiful. Just love the striking simplicity of your card.

Vladuška pravi ...

Odlična tole s spodnjim zelenim in z zgornjim modrim delom. Zelo lepo izpade. In v obeh primerih si super uporabila gumbe z bleščicami. Sama imam odpor do bleščic v smislu, da me je živa groza, ko samo pomislim kako dolgo po uporabi se vse okoli mene še kar blešči :))) Pretekle izkušnje z bleščicami so me uničile :))))

Helena pravi ...

Res je zanimivo in dobro je izpadlo. Včasih je potrebno tako malo, da je kaj videti čisto drugače, bolj zanimivo ...

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

sram me je, a če ne bi napisala, bi nemara ne opazila, da sta dve barvi zelena/modra. Mi je pa všeč celotna kombinacija.

Sabina D. pravi ...

Super kombinacija. Diši po pomladi ;)

Hali pravi ...

Zanimiva kombinacija in luštni metuljčki!

Hali pravi ...

Zanimiva kombinacija in luštni metuljčki!

Denise pravi ...

This is so pretty and I love the glittered buttons. Your sweet butterflies are a perfect touch. Thanks so much for joining us this week at the Play Date Cafe!

Jinny Newlin pravi ...

This is beautiful, Tina! LOVE the way you pieced that frame to represent the colors and flanked it with glittery goodness! Stunning! Thanks so much for playing along with us this week at The Play Date Cafe!

Ruby pravi ...

This is just lovely! I LOVE how you've done the different colours at the top and the bottom, it's so very pretty! Thanks so much for joining in the fun with us over at The Play Date Cafe this week!

Tiffany Ervin pravi ...

What a great take on the color challenge, love your fluttering butterflies! So quaint!