četrtek, 7. april 2011

Naj zaključim z vabili...Comfy chair

Here is the last You are invited card made with lovely Comy arm chair form Jane`s doodles. Used lots of nesties here and my new Martha Stewart scoring tool for the pleat. Dots are PTI stamp. Tfl.

Tako, naj zaključim s serijo vabil. Za izdelavo pikčaste pletke sem uporabila mojo novo igračo za izdelovanje utorov. Krivdo za nakup in slabo vest v celoti pripisujem Vladki in njeni objavi :-)) tako, zdaj moram vabila le še razdeliti (pa kaj dobrega napeči).

5 komentarjev:

helena pravi ...

Zelo simpatična, igračko pa čakam tudi jaz :):)

Hali pravi ...

He he he pol se pa čudimo otrokom, ki "padajo" na reklame... pa ne samo za igrače. Zadnjič mi je osemletnik prijavi, da si bo on kupil zračne čevlje. Ja kakšni so pa to...ja geox, kaj ne veš :-)))))
Krasna vabilca!

Tanja E. pravi ...

Krasna in simpatična vabila!

Tiffany Ervin pravi ...

Too cute, that looks way too comfy, lovely design!

Vladuška pravi ...

He he, prevzamem odgovornost, kajti splačalo se ti je, vsekakor :) Veliko lažje ti bo. In tudi ta varianta vabila mi je v teh barvah zelo zelo všeč. Bi se kar malo vsedla sedaj v ta fotel in malo zadremala s knjigo na kolenih.