nedelja, 12. april 2009

ALBUM ZA NONOTA - 3. del

Še 6 strani in napisi, pa bo album končan. Saj je tudi čas, glede na to, da jutri praznujemo. Na večini stani sem si dajala duška s `heat embossingom` in štampiljkami, ki jih še nisem sprobala. Malo mi je žal, ker moram hiteti (po nepotrebnem, kdaj bo imel nono 80, let se je dalo izračunati že.....) in si za vsako stran vzamem manj časa, kot bi sicer.
Tule sem sprobala prozorno blazinico in prozorni prah (na tavelikih rožicah) in mi je zelo všeč.


Na vseh fotografijah sem čudno ujela svetlobo in so povsod preveč osvetljeni deli. Pa malo ukrivljene izgledajo nekatere stvari..





Posted by Picasa

1 komentar:

McCrafty /Klavdija pravi ...

Slonček s srčki je mega dodatek. Mislim, da se nič ne motim, če rečem, da se bodo ob ogledu albuma nonotu zarosile oči :).