sobota, 11. april 2009

ALBUM ZA NONOTA - 2. del

Tako, počasi napreduje album za našega nonota, prazni elementi čakajo na tekst. Tole bo prva stran s posvetilom. Kuvertica, papir in izrezana vrtnica delujejo bolj 3D, na sliki ni tako videti.

Tole pa so bile moje sanje. Belo, belo, belo...popolnoma bel odtis. Moja zadnja pridobitev je `fen´ in dva lončka embossing praha. Res ljubezen na prvi poizkus. Vedno sem vesela, ko kaj dobim in ponavadi že po prvi uporabi slutim, kako pogosto bom novost v prihodnje imela v rokah. Tole bo gotovo pogosto uporabljeno :-)))
Vintage stil ni ravno `moj`, a tokrat sem z veseljem uporabila tisti dve sličici in bila zadovoljna z rezultatom.
Zelo rada pogledam bogate scrapbooke, polne dodatkov, ...vedno si mislim, da bom tudi sama naredila kaj podobnega, potem pa ponovno ostanem pri klasičnih, linearnih postavitvah elementov in s skromnim številom dodatkov. To je verjetno kompenzacija za moje kaotično in zmedeno vsakdanje življenje.
Pri temle albumu, ki je mimogrede zelo majhen, sem okraske prav spustila, da na koncu ne bo preveč `nabit` in v bistvu krasim z vzorčastimi papirji.


Posted by Picasa

3 komentarji:

Sonja pravi ...

Čudovit album bo, mi je prav všeč, da ne bo bolj nakičen.

McCrafty /Klavdija pravi ...

Tudi jaz rada pogledam bogate scrapbooke, vendar meni prav tako ne gre dodati preveč dodatkov, prav zato so mi tvoji zelo všeč.

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Res super album. Bo nono ziher vesel. :)
Lp, Nataša.