četrtek, 2. maj 2013

Naj se blešči...All That Glitters challenge

May, the most beautiful month of the year has started and we are eager to see your creations on the A Blog Named Hero again. We started a new challenge and it is all about the glitter, shimmer, shine and bling this time. I use glitter a lot and my favourite techique is using the prisma glitter on the double sided tape. On the card bellow, I used three different widths of the double sided tape and Hero Arts prisma glitter. Hope you like this challenge as much as I do and you will play along. As always Simon Says Stamp is our generous sponsor and one lucky winner will recieve a $25 gift certificate to spend in their superstore.

Pa se je začel najlepši mesec in z njim tudi nov izziv pri A Blog Named Hero. Če imate rade bleščice, perlice in ostale svetlečke, se nam pridružite. Kot vedno, bo tudi tokrat ena izžrebanka prejela darilni bon za 25$ v spletni trgovini Simon Says Stamp. Jaz imam celo škatlico bleščic različnih barv, a daleč največkrat ven potegnem prozorne bleščice, ki se podajo prav k vsaki barvi in stilu. In moj najljubši način kako jih `pritrditi` na papir je kar obojestranski lepilni trak. Na voščilnici spodaj sem uporabila tri različne širine traku.



Pa še pogled na `bleščeče tarkove` od blizu.

Pošiljam vam najlepše pozdrave in vam želim lep praznični dan. Jutri pa se ponovno vidimo na mojem najljubšem izzivu - Ko me inspirira!


17 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita voščilnica,
tudi tebi lep preostanek prazničnega dne,
Tamara

Simko pravi ...

Zelo lepo si tole naredila. Tri različne širine traku so super ideaj.
Pozdravček,
Simona

Nataša pravi ...

Prekrasna je:). Trakci pa so mi ful všeč.

helena pravi ...

Bleščice znaš vedno idealno vključiti v "projekt" čestitke; nikoli jih ni ne preveč, ne premalo. Sama sem z njimi pazljiva, ker se mi zdi, da je hitro preveč in mi izpade kičasto, kar pa mi ni ravno všeč.
Krasna je!

Barb pravi ...

Such a fun idea, Tina! Love the pretty, sparkly strips against your beautiful flowers! :)

Andreja pravi ...

Čudovita voščilnica in krasno si jo sestavila! Hvala za nasvet glede bleščic in obojestranskega lepila :-))

Mojca pravi ...

Ooooo kako lepo se blešči pri tebi in tele rožice so tako krasne v lepih barvah. lp

MA-MI pravi ...

Čeprav imam namen uporabiti bleščice, jih vedno pospravim, ne da bi jih uporabila. Ta tvoja ideja z obojestranskim lepilnim trakom mi je prav všeč in tudi končni izdelek je čudovit. Le kako ti vedno uspe najti pravo mero, da se izogneš kičastemu?! Lp, Maja

Metuljčica pravi ...

Bleščice imam rada, predvsem v zadnjem mesecu leta, vmes pa jih kdaj pa kdaj pogrešam in jih takrat "posujem! Ti znaš resnično vedno ujeti pravo mero vsega, ne preveč ne premalo. Tudi ta voščilnica je čudovita.

Helena pravi ...

Uspelo ti je "ujeti" pravo ravnovesje preprostosti in glamurja, da je nastala enkratna voščilnica.

Janja pravi ...

Zelo lepo si uporabila bleščice. Voščilnica je čudovita. Lp

Danica pravi ...

Uf krasna je! Te bleščeči trakci so fenomenalni.
Lp Danica

Anonimni pravi ...

Zelo zelo lepa! Super ideja z obojestranskim trakcem! Bom poizkusila ob prvi priložnosti. ;)

Pozdravček,
Barbara

Vladuška pravi ...

Tebi gredo tele blescice odlicno od rok. Jaz pa ce se jih ze lotim, so vsepovsod samo na cestitki ne :))) Mogoce pa bi vendarle mogla poskusit z dvostranskim trakom.

Klara pravi ...

Tina, vedno ti uspe iz majhnega narediti veliko...krasna voščilnica in ravno prav "obleščičena". :))

oldpunca pravi ...

Ponovno nekaj posebnega! Čudovita je :-)

Martha pravi ...

Hi, Tina! What a BEAUTIFUL & colorful Spring card! I love how you've stamped the pretty flowers, & how you've used the different widths of tape for the glitter. Great job! I love it!
-Hugs!