ponedeljek, 21. oktober 2013

Danes na blogu Mavelu.com

Danes z vami na Mavelu.com blogu delim kratek nasvet, kako na malo večje površine nanesti bleščice. Jaz jih silno rada dodajam...zdaj, ko pa prihaja sezona prazničnih voščilnic, se pri nas vse in vsi bleščijo :-). Želim vam super teden!

17 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Jaz sicer nisem prevec za blescice in to zato, ker jih imam potem povsod :)) Ampak pri tebi pa vedno lepo pridejo do izraza in tale zeleni odtenek je cudovit in krasno pristoji tej lepi cestitki.

Trenutki kreativnosti pravi ...

Tina hvala za "bleščeč" nasvet. Krasno voščilnico si ustvarila. Pozdravček!

Hali pravi ...

Čudovita!

Mojca pravi ...

Uau kako lepo se sveti! krasna je. lp

Kristina pravi ...

Super sestavljena, krasni motivi in barve. Bleščic je ravno prav.

AvE's Crafts pravi ...

Iii, kako je lepa :)

Simko pravi ...

Lepa voščilnica! Jaz bi prej posmislila, da si uporabila pobleščičen papir, kot pa bleščice... :). Zdaj pa grem pogledat na Mavelu.com blog kakšen je tvoj nasvet glede uporabe bleščic, da se še kaj naučim... :)
Pozdravček,
Simona

Helena pravi ...

Hvala za nasvet. Zelo zanimivo in prav popestri čudovito voščilnico.

moi pravi ...

Krasna voščilnica in bleščice Prav lepo pašejo zraven. Grem pogledat kako si naredila.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Nekaj posebnega,...lepega
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Čudovita je. Hvala za nasvet. Sem že "šnofala" na Mavelu-blogu :-)

Anonimni pravi ...

Predivna čestitka, posebno mi se sviđa pozadina.Inače ne volim šljokice, ali ovdje kod tebe izgledaju fantastično.
Lp, Sonja.

Špela pravi ...

Tele bleščice so pa pika na i ;) Priznam da jih sama ne dodajam pogosto, ker so potem povsod, bo pa treba to odmisliti in poskusiti.

Biljana pravi ...

Spet nekaj čudovitega je nastalo izpod tvojih rok!

Danica pravi ...

Zelo lepa voščilnica. Tudi pri meni so bleščice kar redno v uporabi.
Lp Danica

Martha pravi ...

Hi, Tina! What a BEAUTIFUL & DARLING card! I love the sweet images! Well done! ♥

Klara pravi ...

Krasna...bleščic je ravno dovolj. :)