sreda, 4. september 2013

Okence

Today is my day on Mavelu blog and I created a window card using Memory Box Carnival Tickets die. To see what is hidding behind the window, please visit the Mavelu blog. Thanks for stopping by!

Danes vas prijazno vabim na Mavelu blog, kjer sem predstavila, kako lahko izdelate odpirajoče okence in pokukate kaj se skriva za njim. Hvala za obisk!

14 komentarjev:

Biljana pravi ...

Hudo,huda voščilnica;)

Anonimni pravi ...

Odlicna ideja. Svidja mi se.
Lp, Sonja.

Nataša pravi ...

Zelo všeč :)

Mojca pravi ...

Luštna ideja in krasne barve. lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo lepa,
mi je všeč
lp Tamara

Vladuška pravi ...

Krasno to z okencem in hvala za navodila, ker mi je zelo vsec to okno presenecenja :)

Simko pravi ...

Super ideja z okencem in lepa voščilnica!
Pozdravček,
Simona

Hali pravi ...

Krasna in zanimiva!

Helena pravi ...

Zelo lepa in hvala za idejo ter navodila, kako izrezati le del.

Janja pravi ...

Hvala, sedaj poznam še en trik več :). Voščilnica je zelo luštna. Lp

oldpunca pravi ...

Super ideja in čudovita voščilnica. Hvala :-)

Martha pravi ...

WOW, this is STRIKING & BEAUTIFUL, Tina! I love how you used the woodgrain stamp. Love the window & design! Great job!

Danica pravi ...

Huda ideja. Hvala za navodila.
Lp Danica

Trenutki kreativnosti pravi ...

Super ideja in čudovita izvedba.