sobota, 3. avgust 2013

Ko me inspirira #16

It is time for another Inspired by... challenge! Vladka is hosting the challenge this month and she picked Klara`s lovely accordion project. I decided to make a `make your own tag` accordion and you can see my finished project below. You are kindly invited to check Vladka`s masterpiece and play along!

Drage ustvarjalke, že je tu nov Ko me inspirira izziv! Vladka je izbrala izjemno Klarino zgibanko, ki je čudovita že sama po sebi.... narejena za nekoga razveseliti s prisrčno pozornostjo...neprecenljivo! Pa sem se tudi jaz odločila, da bom pripravila majhno pozornost.


Pogled na Klarino čudovito okrašeno zgibanko, ki nam služi za navdih.
Here is Klara`s beautifuly decorated accordion project. Visit her blog to see more photos.

Moja zgibanka nosi `sestavne` dele za izdelavo šestih tagcev in bo šla v dar osebi, ki nima pripomočkov za ustvarjanje, bo pa z malo lepila lahko hitro pripravila tagce, ko jih bo potrebovala.
Komplet vsebuje:
- šest tagcev
- veliko natisnjenih in izrezanih rožic, listkov,...
- šest `zastavic` od katerih sem na tri odtisnila najbolj pogosto uporabljena voščila, tri pa pustila prazne
- vrvice

Zaradi rožic sem se odločila, da za žepke uporabim pavs papir, saj bi se sicer popolnoma skrile. Prilepila sem ga z zelo tankim obojestranskim lepilnim trakom in ga nekoliko `zakrila` s ponarejenimi šivi. Pri prepogibih harmonike pa sem dodala še 0,5 cm `rob` saj sem se bala, da bo zaradi zataknjenih zadevic sicer vse preveč stisnjeno. Z istimi štampiljkami, kot sem pripravila rožice za krasitev tagcev, sem na koncu okrasila tudi zunanjost.

Zdaj pa še skok k Vladki, ki tokrat gosti izziv, da se nagledamo njene mojstrovine. Hvala vsem za obisk, zelo bova veseli vaših prispevkov in interpretacij krasnega Klarinega projekta. 

21 komentarjev:

Keti's Projects pravi ...

Joj, super ideja in super izziv. Zelo lepo si tole skombinirala in okrasila.

Pozdravčke, Keti

oldpunca pravi ...

Kako domiselno! Čudovino si naredila tole zgibanko :-) Ponovno sta izbrali super inspiracijo.

moyca pravi ...

Zelo lepo zgibanko si naredila! Nikakor se ne morem naveličati tvojega 'čistega' stila:) Vedno sem impresionirana!

vilinke pravi ...

Čudovita čestitka! Če bo čas dopuščal bom prvič sodelovala v vajinem izzivu.
LP, Vilinke

Simko pravi ...

Lepo narejeno, Tina! Zanimiva je tale zgibanka...
Pozdravček,
Simona

Brenda pravi ...

Very cool idea Tina!

Helena pravi ...

Zelo mi je všeč tudi tvoja zgibana voščilnica. V lepih barvah, z zanimivimi detajli ... Super!

Karmen pravi ...

Super je narejeno, zelo domiselno.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Tina tvoja voščilnica mi je zelo všeč, vsaka ustvarjalka, ki bi jo dobila jo bi bila zelo vesela,sploh zaradi lepih uporabnih darilc v notranjosti.
Pozdravček Tamara

Mojca pravi ...

Waw super zgleda Tina in res praktično darilo. lp

NinaS pravi ...

Super ideja! In zelo lepa izvedba :)

Klara pravi ...

Tina, zelo sem vesela in v čast mi je, da je lahko moja zgibanka navdih za vajin izziv.In, wow, tebi jo je uspelo interpretirati v nulo. Noro mi je všeč ideja z nesestavljenimi tagci kot darilo. In tejle žepki iz pavsa krasno "napolnejo" notranjost. Res je mega.
;))

Janja pravi ...

Čudovita je. Zelo mi je všeč, kako domiselno si zapolnila njeno notranjost. Lp

Andreja pravi ...

Čudovita zgibanka ti je uspela, Tina :-))
Krasni detajli in lepe barve je! Čisto prava za ustvarjalko!

Kristina pravi ...

Super ideja za darilo. Posebej so mi všeč pavs žepki.

Martina pravi ...

Čudovita ideja in čudovita izvedba. vedno znova me presenetiš s svojimi idejami in krasnimi voščilnicami.

Vladuška pravi ...

Krasno darilce si ustvarila skupaj s čestitko v enem. Super ideja z žepki v katerih so pripomočki za ustvarjanje in lepe barve si izbrala. Tudi ideja s pavs papirjem je zelo dobrodošla, saj bi drugače resnično preveč zakrilo, kaj se skriva v žekih. Jaz sem navdušena.

moi pravi ...

Tvoja gesta je čudovita in prejemnica bo zagotovo presrečna.

Biljana pravi ...

Čudovito darilo i odlična ideja!!! Srček si!

Danica pravi ...

Ooo Čudovita ideja hvala ti. Všeč mi je, da si uporabila transparentni papir za žepke. Jaz ga namreč obožujem:)
Lp Danica

Trenutki kreativnosti pravi ...

Prekrasno. Všeč mi je kako si uporabila pavs papir.