ponedeljek, 27. maj 2013

Today is my turn on the A Blog Named Hero and here is the card that I made. Sending you nicest wishes,  hope you are all doing well.

Tole je voščilčnica, ki sem jo pripravila za A Blog Named Hero. Na njej sem uporabila meni zelo ljubo barvanje z Distress blazinicami. Blazinico čisto malo potapkam po nečem plastičnem, dodam malo vode in nato s čopičem barvam. Še najraje to počnem čez embosirane motive, tako kot tukaj. 
Tuhtam, kaj bi še dodala...in nič ne stuhtam.... Pa vas le še prijazno pozdravim in se beremo naslednjič. 

16 komentarjev:

Barb pravi ...

Gorgeous colors - beautiful card! Love it, Tina! :)

MA-MI pravi ...

Zelo je lepa in ničesar ne potrebuje. V šoli nisem marala risanja s čopiči, ker sem pogosto čisto na koncu kaj popacala, zdaj pa tudi sama zelo rada posegam po njih - naj bo z distresi, še večkrat pa z vodenimi ali akrilnimi barvami. Lp, Maja

Helena pravi ...

Nič ni potrebno dodajati - meni je strašansko všeč takšna kot je zdaj.

Anonimni pravi ...

LiJepa je takva kakva je, volim clean & simple stil. Odlicno.
Lp, Sonja.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Tina,
krasna je in tako nekaj posebnega,
lp Tamara

Vladuška pravi ...

Krasno kukajo te pisane roze skozi krog in vsec mi je, kako se napis prav tako vije iz te iste odprtine. Prekrasna je in zadnje case tudi mene barvanje zelo pomirja :)

Tanja E. pravi ...

Čudovita in zanimiva je. Prav tako tista iz prejšnje objave z dežnikom in maskiranjem. Res super ideja maskiranja, tako smiselno prenešena iz narave, bravo LP:)

Metuljčica pravi ...

Tvoja voščilnica ne potrebuje čisto nič drugega, takšna kot je je, je preprosto lepa.

Klara pravi ...

Kot so že ugotovile predhodnice, tvoji čestitki prav nič ni treba dodati. Super je. Všeč mi je kako tisti pozdravček kuka iz kroga. :)

helena pravi ...

Popolna, ni kaj dodati!

Danica pravi ...

Pa res ne potrebuje čisto nič drugega. Takšna kot je, je najbolj čudovita.
Lp Danica

Mojca pravi ...

Joj kako je lep!!! pa super postavitev. lp

moi pravi ...

Moram sprobati to tehniko. Čudovita voščilnica.

Hali pravi ...

Čudovita je!

BojaMoja pravi ...

Jaz ne bi dodala čisto nič. Popolna je ♥ ♥ ♥

Martha pravi ...

WOW, this is STRIKING, Tina!
I love the pretty colors, stamping, & design! You always inspire me!

HUGS!