nedelja, 3. februar 2013

Ko me inspirira #10

Vladka and I cooked another challenge for the month of February. She picked Martina`s card and the faux chalkboard techique for the inspiration. Below is what I`ve created - the sentiment says `Happy birthday` and the flower in the corner is Hero Arts Fleurettes image. This month Vladka is hosting the challenge and you are kindly invited to check her beautiful work and play along.

Kako lepo je začeti mesec z novim Ko me inspirira izzivom - tokrat celo z okroglim, desetim po vrsti! Vladka je izbrala inspiracijo in sicer Martinino voščilnico, kjer je uporabila tehniko `ponarejene šolske table`. Martina je pravzaprav naredila dve super voščilnici! Na spletu je tudi kar nekaj filmčkov na to temo, tale je bil objavljen na PTI blogu, še eno povezavo pa je na svojem blogu objavila Maja.
Jaz sem za svojo tablo izbrala originalno - zeleno barvo. Začela sem s svetlo turkizno podlago in nato z gobico nanašala Peacock Feathers in Evergreen Bough Distress inke. Bele lise so tako pravzaprav originalna barva podlage, z belo blazinico mi tako skorajda ni bilo potrebno senčiti.... Prav rada bi videla, kako bi ve `čečkale` po šolski tabli, ne da bi dobile kazen v obliki brisanja table za en teden :-), zato upam, da se nama pridružite. Tako, z moje strani je to vse....zdaj že komaj čakam, da vidim Vladkino čarovnijo!

18 komentarjev:

Helena pravi ...

Tvoja "tabelska slika" je za petko :) Všeč mi je ta videz zelene, slabo obrisane table :) Tisti srček prav paše na njo in ji da pikico na i.

Mojca pravi ...

uaaaaaauiiiii kako lepe stvari nastajajo pri vama. kapo dol! lp

Klara pravi ...

Krasna je...čista petka ;))

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Ma saj ne morem verjeti svojim očem, kot, da bi bila res tabla. Moj poklon-čudovia je!!!
Lp Tamara

Špela pravi ...

Preprosta in čudovita!

Vladuška pravi ...

Zelo lepo in res zanimivo kako sva obe piko na i dali s srčkom, ampak sem mi zdi da tako krasno doda malo žive barve na izdelek. Všeč mi je, da si uporabila originalno barvo table, vsaj naša generacija pozna te in meni so tudi v resnici veliko bližje kot črne. :)

moi pravi ...

Tina, krasna pogruntavščina z distressi, ustvarila si tapravo zeleno tablo ;)
In srček je samo pika na i.

moi pravi ...

Tina, krasna pogruntavščina z distressi, ustvarila si tapravo zeleno tablo ;)
In srček je samo pika na i.

Andreja pravi ...

Tale vajin rdeč srček je res pika na i :-)) Všeč mi tvoja zelena tabla!!! Čudovita voščilnica :-))

Danica pravi ...

Krasna voščilnica! Srček bo pa ravno pravšni okrasek za ta čas:)Hja in bela kreda še vedno najbolj paše na tabli) Čudovito ni kaj.

Metuljčica pravi ...

Se strinjam da so tehnike, ki jih izbere Martina nekaj posebnega, prava mojstrica je zato. Tvoja čestitka je čudovita.

Simko pravi ...

Super, super ideja in ZELO LEPO! Sem si ogledala tudi video in mi je tehnika zelo všeč... :)). Pozdravček, Simona

oldpunca pravi ...

Čista petka :-) Zelo mi je všeč tale tehnika.

Janja pravi ...

Super, ker si uporabila zeleno barvo in odlično senčila. Zelo lepo. Lp

Martina pravi ...

Čudovita voščilnica. Všeč mi je barva zelene table in srček, ki je za piko nai. Hvala za inspiracijo.

Brenda pravi ...

I love how you did this technique using a different colour and not black! It's really beautiful and especially with just stamping that flower in the one corner! Very beautiful!

Hali pravi ...

Čudovito! Srček pa je takooo lep na "tabli"

Karin Åkesdotter pravi ...

So BEAUTIFUL! Love your card Tina!