ponedeljek, 3. december 2012

Ko me inspirira #8

New month, new Inspired by challenge! It was Vladka`s turn to choose the inpiration and she picked Lisa Johnson`s calendar project.  I love the homemade calendar idea and I planed to make something similar...but  then I decided to make a small purse calendar instead. 

Evo, pa sva z Vladko zopet tu z novim Ko me inspirira izzivom. Ta mesec je Vladka izbirala inspiracijo za izziv in izbrala krasen projekt Lise Johnson - doma izdelan koledar. Ker večino časa papir `pretvarjam` v voščilnice, mi je bila izdelava res izjemen užitek. Odločila sem se, da namesto namiznega koledarja naredim takšnega za v torbico. 


Lisa`s project.
Lisin namizni koledar.


First I printed, cut and stamped the calendar pages. I planed to make them more colorful, but I ended with CAS ones.
Najprej sem natisnila strani in jih okrasila s štampiljkami. Najprej sem si predstavljala zelo barvit koledar, a sem na koncu pristala pri bolj skromno poštempljanem.


I made the perforated lines with my paper trimmer.
Moj rezalnik-giljotina iz Lidla ima nastavek za perforacijo in tokrat sem ga prvič uporabila. Seveda bi bilo ravno tako dobro, če koledar tega nima - se stran pač bolj po domače ven iztrga.


I adhered the pages together above the perforated line. Since I cut the january page to much, I added some blue paper to cocer the mistake.
Vse strani sem nato nad perforinano črto zalepila skupaj. Moder trak papirja ni bil načrtovan, a sem preveč odrezala ravno prvo stran, zato sem napako popravila na ta način.

I made the calendar `dress` out of the red cardstock based on the size of the calendar pages. This is all from me for today, now you really need to check Vladka`s blog to see her gorgeous project. Thanks for stopping by. 
Na podlagi velikosti strani, sem nato izdelala srajčko, ki se spredaj zapre `z zatikanjem`. Sedaj pa vam toplo svetujem, da si ogledate Vladkine mojstrovine na njenem blogu, kjer se tokrat tudi prijavljate na izziv. Poleg tega je prijazno odstopila dokument z oblikovanimi stranmi za koledar. Hvala za obisk in upam, da se nama pridružite!

20 komentarjev:

Andreja pravi ...

Vau, tudi tvoja ideja "za v torbo" je fantastična in koledarček mi je zelo všeč!
Se vama pridružim, saj imam doma že zelo mini koledarčke :-))

Barb pravi ...

Awesome project, Tina! Love your idea to make it smaller for a purse! You decorated each page beautifully and the cover is gorgeous!

Helena pravi ...

S temi koledarji sta me tako navdušili, da se vama sigurno pridružim :)
Tvoj je čisto poseben in zelo lepo narejen.

Vladuška pravi ...

Krasno si naredila in lepo okrasila strani. Vsekakor zadevica v torbici, ki ti jo zavida marsikdo. :) Zelo mi je všeč tako zunanjost, kot notranjost. In res je, pri vseh čestitkah je tole res bil projekt za srce in dušo :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo lepi koledarčki, upam da bo tudi leto 2013 vsaj pol tako lepo.
Lp Tamara

Špela pravi ...

Jaz sem sicer pri planerjih, ker kljub temu da imamo pametne telefone tudi pišem/zapisujem... Je pa tole fajn ideja, zna bit, da bom kopirala ;)

mihaela pravi ...

Super ideja in zelo lepo narejeno!

Renata pravi ...

Dobro si se lotila tega koledarja za v torbico. Prav všeč mi je!

p.s. Pa fotka v profilu tudi :)

Klara pravi ...

Čudovito narejeno...všeč mi je tale praktična varianta za v torbico. Sicer imam sama navado nositi s seboj mini planerje, ker si rada zraven kaj napišem. Mogoče pa najdem kakšno idejo oz. dodam kakšno prazno stran in poskusim z izdelavo mini koledarčka. :))

Daša pravi ...

Zelo lep Tina!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

super luštna stvarca tale žepni koledarček.

oldpunca pravi ...

Zelo lepo je narejen tale koledarček.

Marika Gabez pravi ...

Tudi tvoj je super s tole "torbičino" izvedbo.

Metuljčica pravi ...

Tudi tvoja ideja koledarčka mi je všeč, super!

Janja pravi ...

Všeč mi je "damska" oblika koledarja. Zelo izvirno in lepo. Lp

Mojca pravi ...

Kako je lep! Krasno si tudi poštempljala vsak mesec posebej. Skratka čudovito. lp

Hali pravi ...

Čudovito in uporabno!

Martha pravi ...

Hi, Tina! What a GORGEOUS project! WOW...that's a lot of work! I love what you've done! Beautiful design and colors.

Note: Love your new photo, my friend!

moi pravi ...

Všeč mi je tvoja izvedba koledarja, še bolj pa kako se znajdeš, ko narediš napako ;)
To se mi zdi še bolj pomembno, da ne obupaš in začneš na novo ;)
Tudi to je ustvarjalnost.

Brenda pravi ...

Such beautiful work Tina! These make such great gifts!