četrtek, 8. november 2012

Hero Arts & Lawn Fawn

There is a super week going on at A Blog Named Hero! We have teamed up with Lawn Fawn to show you how their products play perfectly with Hero Arts stamps. I used Sunny Days from Lawn Fawn and Starburst background from Hero Arts and I loved using them together. You really need to check the A Blog Named Hero to see all the possibilities ... and there are also some prizes to grab!

Ta teden je na A Blog Named Hero teden skupnega druženja s podjetjem Lawn Fawn, ki prav tako proizvaja štampiljke, papir in še nekaj drugih dodatkov. Za vse njihove motive je značilna taka preprosta ljubkost.... Jaz sem uporabila Sunny Days od Lawn Fawn in Starburst ozadje od Hero Arts, na A Blog Named Hero pa si lahko ogledate še druge kombinacije in s komentarji pri objavah tega tedna sodelujete v žrebanju za nekaj dobrot. Pa prijeten zadnji delovni dan!

11 komentarjev:

Martha pravi ...

Hi, Tina! This is SO adorably SWEET! I love how you combined the pretty clouds and kite with that fabulous background! I always LOVE your creativity! You amaze me!

Hugs!

Barb pravi ...

This card is sheer delight, Tina! Just love it!

Renata pravi ...

Preprosto ljubka s tistimi rožicami v oblačkih! Pa kar po pomladi je zadišalo.

Helena pravi ...

Všeč so mi pisani oblaki. Domiselno in izvirno. Pa ozadje je tudi nekaj posebnega. Skratka: enkratna voščilnica!

Mojca pravi ...

Ooo zelo mi je všeč tole tvoje ozadje in pa luštni pisani oblački. Lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita je.
Lp

Vladuška pravi ...

Kako veselo in pisano vzdušje si ustvarila s tole čestitko. Super je.

helena pravi ...

Simpatična, meni deluje čisto pomladno (aprilsko).

Klara pravi ...

krasno si to skombinirala... :)

Brenda pravi ...

That is a real beauty and so fresh Tina! I love that you also used the LF papers! That little kite is so sweet with the sentiment!

Marina pravi ...

O tako čudovita in tile sončni žarki pridejo čisto prav v teh deževnih dneh... Ti dajo tisto prepotrebno energijo=)

Pozdravček,