četrtek, 26. julij 2012

He is back!!!... Findus je doma!

I believe in miracles and I had a chance to live one yesterday! Our sweet cat boy returned home after 10 days. He was completely exhausted, starved and confused, but he is quite OK now. I can`t imagine what he went thru, but we are so proud of him! We are considering him the Lassie cat :-) and treating him like a king. Thank you for your prayers and kind wishes, they surely help him find the way home. My son imediately made his name out of Legos and I am sharing a `Thank you` card.


Ne znam vam povedati, kako zelo hvaležna sem. Življenje je prijazno! V najtežjih trenutkih mi je vedno stalo ob strani in poskrbelo za srečen razplet in še enkrat mi je bilo naklonjeno. Naš Findus se je popolnoma sestradan, zmeden in izmučen vrnil domov. Vem, da ni bil na potepu, to sem vedela že od vsega začetka in tako zelo ponosni smo, da je našel pot domov. In Kekec pašteta je tako res pripadla našemu Lassie-ju! Joj, kako sem srečna! Hvala vsem za spodbudne besede, ogromno so mi pomenile in zagotovo je tudi vaša pozitivna energija pripomogla k srečnemu koncu. Z vami delim napis, ki ga je Findusu iz Lego kock naredil sin, pa še zahvalno voščilnico, ki najbolj opiše stanje mojega duha. 


19 komentarjev:

Tadeja pravi ...

Pročitala sam prethodni post, ali nisam stigla komentirati.
Jako mi je drago da se Findus vratio, poznajem osjećaj tuge i nemoći kad misliš da si ih izgubio. Moj je Archie jednom pao sa petog kata i preživio, a drugi put sam čitavu noć po kiši šalabazala po vinogradima i tražila ga ..... :(

Daša pravi ...

Super Tina! Sem vesela! Kartica je čudovita, imaš to štampiljke s slo napisi??? Tudi jaz bi jih imela :)

Klara pravi ...

Prav vesela sem za vas. Res je, pozitivno se zmeraj vrne pozitivno...in če v nekaj močno verjameš, se zgodi. Zahvala je pa čudovita. ;)

Klara pravi ...

Krasen je tudi napis iz kock. :)

Barb pravi ...

YAY!! I'm so glad he found his way home, Tina! What an awesome feeling that must have been when he first showed up! And I ADORE your fabulous card!

Vladuška pravi ...

To sem res vesela. Prav čutiti je bilo tvojo žalost in veselje je sedaj še toliko večje. Le pocartajte ga sedaj :)) Voščilnica je krasna, elegantna.

helena pravi ...

Uh, kako se je vse dobro izteklo. Res sem vesela tudi jaz, ker zelo dobro vem, kaj to pomeni. Crklajte ga! Naš kuža je bil še kakšen teden v "depri" oz. šoku in se ni kakor ni mogel spet navadi na star način ugodja.

Maja pravi ...

To pa je odlična novica! Sem vesela zate. Fino se crkljajte.

BojaMoja pravi ...

:) pa se je vse lepo končalo :)
Mogoče je komu zlezel v avto in našel nazaj domov :)

Mi smo pred mnogimi leti oddali mlado muco, ni bila še stara eno leto, pa je čez dva meseca popolnoma sestradana prišla nazaj domov, se okrepčala z mlekom in nažalost od izčrpanosti še isti dan poginila. Naredila je skoraj 30 km!!!

Dobro, da se je pri vas srečno končalo ♥ ♥ ♥

Andreja pravi ...

Super za srečen konec :-))

Marna pravi ...

Jeeeee, tudi jaz sem neizmerno vesela s teboj, ker poznam občutek!
Lepo izrazila svoje občutenje tudi v voščilnici, krasna je! Močna ... verjetno tako močna, kot je zdaj tvoje veselje. :)
Lepo se cartajte!

Karmen pravi ...

Samo, da se je vse srečno končalo!Voščilnica je prelepa.

Lalo pravi ...

That Thank You card is amazing...love it!!! So happy for your family. I wonder about his trip?

Katarina B. pravi ...

Juhuhuhuhuhuhu!!!!! Super novica, da je mačkon prišel nazaj domov :D
Super napis in lepa kartica...Findus pa je sigurno najbolj srečen, da je doma :)
Srečno, pa da nikoli več ne gre na potovanje ;)

Mojca pravi ...

Zelo lepo, da se je vrnil vaš muc. Vem kako je ko se zgubi ljubljenec, smo tudi mi imeli doma enega takega ... naj počiva v miru. Tvoja voščilnica je pa prekrasna. Všeč mi je tvoj način, zelo preprost in učinkovit. Napis iz legokock pa je zelo prisrčen. LP

Sabina D. pravi ...

Super za srečen konec. Izviren napis za Findusa ;) Voščilnica pa zopet prekrasna :)

Marina pravi ...

Tina, ta je pa res enkratna... Mislim, da bo to inspiracija za eno izmed mojih naslednjih voščilnic...

Lep vikend ti želim... pappa

Kelly Latevola pravi ...

Glad to hear Findus returned home to his Momma :) Your card is gorgeous too! I love the large scallop border.

SaraS pravi ...

Uau, super je! :)
Sem navdušena, popolnoma.