ponedeljek, 16. julij 2012

Bookmark...kazalka

I made this bookmark for this week Make It Monday Challenge. I loved the video on stamping on texture and had to try it right away. I die cut the circle slightly larger than the Tree top stamp and embossed it with houndstooth pattern (Cuttlebug embossing folder). Then I stamped the tree top image with birdie and only the raised part got inked. When I stamped the tree trunk, I pressed hardly, so I got the complete image. Tfl

Še ena kazalka, tokrat za Make It Monday izziv. Tokratna tema je odtiskovanje na embossirano podlago in jaz sem na ta način naredila krošnjo drevesa. Šatmpiljka je v bistvu krog, a se je barva `prijela` le na privzdignjeni, embosirani del. Želim vam lep začetek tedna!

4 komentarji:

helena pravi ...

Joj kako mi je všeč!

Lisa Carroll pravi ...

So very sweet, Tina!

MA-MI pravi ...

Preprosto, a zelo lepo. Sploh krošnja mi je zelo všeč.

Cris pravi ...

The way you created the tree is amazing! Very clever! lovely tag!