četrtek, 28. junij 2012

Happy Birthday Michelle!

Michelle celebrated her birthday yestreday and A Blog Named Hero DT girls made cards to wish her all the best. You can see them here.  I hope you had a great day, sweet Michelle. Here is my card for you.

Michelle, moja A Blog Named Hero kolegica iz DT, je včeraj praznovala r.d. in tole je moja čestitka zanjo. Tale Hero Arts štampiljka s črkami mi je bila izjemno včeš, sedaj pa kar sameva v škatli. Pa sem se odločila, da jo malo spravim na plano. Želim vam čudovit dan.

11 komentarjev:

moi pravi ...

Občudujem tvoj talent, da narediš preprosto, pa vendar tako učinkovito voščilnico. In ko jo vidiš, rečeš: Aha, zakaj se nisem jaz tega spomnila ;)

Vladuška pravi ...

Zelo lepa barva osnove in tako nežno si jo dopolnila z rožico in majhnim metuljem. Popolnoma dovolj, da si skupaj z belino dodala piko na i. Lepa, ni kaj.

Metuljčica pravi ...

Se čisto strinjam s predhodnicama in vedno bolj je tudi meni všeč tvoj stil.

Lalo pravi ...

A whole lot of teal fun!!! Great bday card :)

helena pravi ...

Čudovita je; z malo nastane veliko!!

Martha pravi ...

Hi, Tina!

What a beautiful card for Michelle! The background and the color are so lovely. Simply gorgeous!

HUGS to you, my friend!

Helena pravi ...

Sama takšnih ne znam delati, zato tako rada pridem k tebi in pokukam, kaj čudovitega si naredila. Krasna je!

Barb pravi ...

I love this, Tina! Fabulous card with the tone-on-tone stamping and the one, little, white flower! :)

Stephanie pravi ...

Very cute card! I think this teal color is just her style - she will love it!!

Hali pravi ...

A ni hecno...včasih vidimo kakšno stvar in se ji ne moremo odreči.Potem pa kar ne znamo uporabiti, ali nam je žal ( kakšnega papirja recimo). Krasno čestitko si spet ustvarila.Rožica z metuljem je pa krasen detajl!

Lisa Carroll pravi ...

Beautiful, Tina! Love the pop of orange!