sobota, 29. oktober 2011

Snowman...snežak

I have this stamp for so long and I think all the people I know, have my card with this image. This is the last card I made, since it is time to give it away.

Štampiljko z motivom snežaka imam že tako dolgo, da so že vsi sorodniki prejeli voščilnico z njim, zato sem se odločila, da jo prodam.


Poleg snežaka sem velikokrat uporabila tudi spodnji motiv.... pa še nekaj kompletov bom pofotografirala in objavila prihodnji teden. Cena vsake je 5 €. Sporočam, da sta že obe prodani. Z veseljem bom gledala, kako bosta krasili voščilnice v rokah drugih ustvarjalk.

11 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Najbolje je prodati, če veš, da jih ne boš pogrešal. Jaz pa še vse držim pri sebi, od nobenih se ne morem ločit :))) Lepo si s šivi sestavila tole čestitko.

Andreja pravi ...

Čestitka je čudovita in prav lepo se ji podajo šivi!
Tudi jaz se od svojih štampiljk ne morem ločiti, nekako mi vedno pridejo prav :-))

Janja pravi ...

Zanimivo, čeprav motiv snežaka nisi pobarvala v celoti, je na koncu vse zelo lepo izpadlo. Šivi jo prav poživijo. Štampiljke tudi sama, občasno prodam. Lp

Anonimni pravi ...

Rada bi imela štampiljko snežak, sem ti že pisala na mail.
Barbara

Barb pravi ...

Oh, that's an adorable stamp, Tina! Love these colors and your stitching looks so beautiful!

petrovka pravi ...

Če druge še nisi oddala bi jo vzela jaz.

Tatjana pravi ...

Tina,ovo je DIVNO!!!!Motiv presladak,a boje su me oduševile,a tek šivanje????

MA-MI pravi ...

Prav neverjetno je, kako ravne linije razbije cik-cak šiv. S šivi je voščilnica bolj razgibana.

Sabina D. pravi ...

Šivi so prečudovit detajl na voščilnici. Prav luškana je ta voščilnica.

Karmen pravi ...

Zanimiva voščilnica, dobra ideja. Za snežaka sem pa spet prepozna, res nimam sreče.

Tiffany Ervin pravi ...

So adorable, and WOW! Your stitching is perfect, wish I could stitch like that, I love!