torek, 9. avgust 2011

Mia

My position at Jane`s doodles design team has come to an end in may, but I never shared this card with super cute Mia image. Originaly it has a star on the ... (stick ???), but I replaced it with a strawberry (HA Designer fruit). I enjoyed creating with Jane`s images very much and I am so glad to see more of her images in rubber lately. Wish you all the best, Jane!

Tako, dopust je za nami in upam, da tudi ve lepo poživljate tole poletje. Že z majem sem zaključila z delom pri Janinem design teamu (ustvarjalni skupini??), pa nisem še objavila voščilnice z meni zelo ljubkim motivom princese Mie. Zvezdico na palčki sem zamenjala z jagodo in jo povdarila z Glossy accent medijem.

7 komentarjev:

helena pravi ...

Res je zelo simpatična tale Mia z rdečimi čeveljci in jagodko. Prava mala princeska.
Se mi je zdelo, da si na dopustu, ker nenadoma ni bilo več tvojih objav...:):)

Marna pravi ...

Kjuti - z jagodo še toliko bolj!

Hali pravi ...

Prekrana Mia s slastno jagodo.Zelo lepo!

Helena pravi ...

Prav fino je izpadlo, ker si jagodko in čeveljce poudarila z medijem. Čudovita voščilnica!

Barb pravi ...

This is so cute, Tina! Love the splash of red with the strawberry and her shoes! Sweet card!

Vladuška pravi ...

Se pravi ste spočiti in pripravljeni na nova doživetja :)) Všeč mi je kako si dala poudarek jagodi in Mijinim čeveljcem in vse skupaj dopolnila še s pikicami ob strani. Zelo mi je všeč.

Tatjana pravi ...

Kako je ovo slatko!!!!