ponedeljek, 20. junij 2011

Ob koncu šole...school is ending

Here are some congats card I made at the end of school year.
Tukaj je še nekaj voščilnic, ki so namenjene voščilom ob koncu leta. Kolikor se je dalo, sem uporabila motiv školjk, saj je konec leta obenem tudi začetek počitnic.

This one is for our daughter with her favourite colours.
Tale je za našo četrtošolko. Uporabila sem `njene` barve in izjemoma napis v angleščini - pa naj bo, ker se je ravno prvo leto v šoli učila tujega jezika. Školjke sem embosirala na vijolični papir in jih izrezala.

More subtle colours for our son.
Drugošolec ima prav tako školjke in bolj moško barvno kombinacijo.

17 quick one-layer cards for my students.
In še skupinska slika 17 voščilnic za moje dijake, ki so letos opravili zaključni izpit. Hvala, 3.a - lepo mi je bilo z vami.

Hvala tudi vsem vam, ki ste me zadnjič pobožale  prijaznimi besedami.

9 komentarjev:

BojaMoja pravi ...

ohoho ... že 4. in 2. razred končujeta tvoja sončka :)sta pa res že velika :)

Lepe čestitke si naredila.

helena pravi ...

Bravo Tina! Ne morem si misliti, da si za svoje dijake pripravila take lepe čestitke. In take profesorje bi eni odpuščali??? Brez besed.
Školjkaste so zakon in druga s črtami in školjkami mi je ful dobra.

Barb pravi ...

Wow, Tina! That set of cards for your students is beautiful! I'll bet they just love having you for a teacher! Those shells have never looked prettier and love the graphic design on your son's card!

Vladuška pravi ...

Prekrasni sta ti dve školjkasti. Všeč mi je ta kontrast med obema. Prva mi je prekrasna v tej barvni kombinaciji, druga pa se mi zelo dopade s temi pisanimi črtami in s školjkami na sredini. In bravo Tina, da narediš čestitke za vse svoje dijake. Naj jim bo srečno.

Hali pravi ...

Prekrasne čestitke... za tvoja dva in dijake. Vau krasne projekt in pozornost!

Saša pravi ...

Vse čestitke so prekrasne, školjkice so res lepa popestritev in tudi za tvoje učence si se zelo potrudila. Krasne so!

Suzana pravi ...

Le zakaj ni bilo v mojih šolskih časih takšnih tršic? res si se potrudila in verjamem, da jim boš ostala v lepih spominih. Tudi čestitki za tvoja dva šolarja sta lepi, školjke so mi še posebej všeč.

Janja pravi ...

Pri prvi so školjke so odlično narejene, tudi druga preprosta, s sporočilom, ki pove vse. Pridna mami.
Pri zadnjih si zaslužiš vse čestitke :)), zelo lep kupček. Lp

Ana K. pravi ...

Čudovite izdelke imaš, sem vesela, da sem odkrila tole stran! Lp