sreda, 4. maj 2011

Prodam...

V album sem dodala še nekaj štampiljk, vse od njih imajo v predalih zelo podobne dvojnike...zato jih prodajam. Poštnino poravnam jaz. Če bi jih več želelo isto, se mi zdi najbolj prav upoštevati vrsti red. Tukaj le nekaj, ostale so v albumu (kjer bom kar sproti brisala, kar bom obljubila): https://picasaweb.google.com/od.tine/Stampiljke?authkey=Gv1sRgCKSW1oKor5HEAg&feat=directlink

Res velik set - 30x30 cm.

Eden izmed mojih vijugastih setov ... in ena voščilnica, kjer sem uporabila eno izmed vijug.

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Si še mene spodbudila k razmišljanju, da bi prodala tiste, ki jih ne uporabljam, ampak se kar ne morem ločit. Smotana pač :)) Šivi tako lepo dopolnjujejo to čestitko in rdeča-bela kombinacija zažge, vedno.

Kristina pravi ...

Če prav vidim, so še vedno na prodaj vijuge za okraševanje (obrobe) in se z veseljem grebem zanje. Lp