ponedeljek, 30. maj 2011

Angelska roža...flower with wings

Inspiration for this card came from Vladka and her challenge. The idea was to use only one part of a stamp and combine the image with other stamps. Below is the picture of some stamps I used for this card. The script is Old letter writing from Hero arts and I used HA Classic fabric design for the kissing techique on the flower.

Že prejšnji teden sem na Vladkino pobudo naredila tole voščilnico, zdaj pa jo delim z vami. Pri rožici sem uporabila del brez vijugic in jih nadomestila z angelskimi krilci.


Na štampiljko rože sem nanesla barvo in jo nato najprej pritisnila na drugo štampiljko (da je vzela nekaj barve dol v obliki vzorca) in šele potem na papir. Tole tehniko `poljubljanja` ima Vladka super opisano.

Pa še pogled na štampiljke, ki sem jih uporabila za glavni motiv.

Hvala za obisk, želim vam lep teden.

7 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Uporabila si kar 2 tehniki in tale rožica s krili je krasno izpadla. A niso krila tako vsestranska, jaz bi jih vsepovsod dodajala. Hočem vsem nadet angelske podobe, he he :)))Me zelo veseli, da si še ujela izziv in da sodeluješ in si naš izziv obogatila še z eno variacijo te tehnike. Kako bi šele bilo, če bi se dobile na kupu in ustvarjale. Ne bi bilo slabo kakšno ustvarjalno srečanje.

Suzana pravi ...

Takšna preprosta, pa vendar zaradi tega zelo posebna! Krasno si uporabila tehnike, ki jih je opisala Vladka.

Tatjana pravi ...

Jako mi se sviđaju cvijetovi i krila,a najviše starinsko pismo.

Tanja E. pravi ...

Super si tole skombinirala!!
Vladkina ideja pa me je kar pogrela, to bi bilo res ustvarjanje in pol!! LP:)

Tiffany Ervin pravi ...

Super beautiful card, love the look of the winds against the flower!

helena pravi ...

Zelo domiselno tole s krili. Všeč mi je tudi barva rože, ker ni pretemna bordo.

Andreja pravi ...

Čudovita kombinacija.