sreda, 18. november 2009

Nagrada

Petra mi je podarila nagrado. Seveda sem je zelo vesela :-))) in izziv mi je tudi naloga, ki je prišla zraven-vprašalnik. Najtežje mi je narediti selekcijo za podeljevanje nagrade naprej, ker ne maram pravila petih. Meni so všeč vsi blogi, ki jih spremljam in ne morem izbrati le nekaterih...zato, ker na vsakemu najdem drobce navdiha. Za vse bi bila vesela, če odgovorite na vprašanja, a vem da se nekaterim ne ljubi, pa časa je vedno premalo,...če pa boste utegnile, jaz bom z veseljem pofirbcala.

Tule so navodila in moj prispevek:
Za odgovor lahko uporabiš samo ENO besedo. Posreduj jo 5 najljubšim blogerjem (jaz sleparim, naj si ga vsak vzame). S tem jim tudi podeliš to nagradoVELIKO ZABAVE!

1. Kje je tvoj mobilni telefon? v torbi
2. Tvoji lasje? pobarvani
3. Tvoja mama? zlata
4. Tvoj oče? vedno isti
5. Najljubša hrana? tiramisu
6. Sanje pretekle noči? pozabila
7. Najljubša pijača? čaj
8. Tvoje sanje/cilji? notranji mir
9. V katerem prostoru si? kabinet
10. Tvoj hobi? papirnati hobiji
11. Tvoj strah? bolezen
12. Kje želiš biti čez 6 let? kjer danes
13. Kje si bila včeraj zvečer? doma
14. Nekaj, kar nisi? redoljubna
15. Mafini? topli!!!
16. Na spisku želja? Slice rezalnik
17. Kje si odraščala? Nova Gorica
18. Kaj si počela nazadnje? pila čaj
19. Kaj imaš oblečeno? kavbojke
20. Tvoj TV? sameva
21. Ljubljenčki? brez
22. Prijatelji? krasni
23. Tvoje življenje? umirjeno
24. Tvoje razpoloženje? delovno
25. Pogrešaš koga? ne
26. Avto? umazan
27. Nekaj, česar ne nosiš? tangic
28. Najljubša trgovina? Ebay
29. Najljubša barva? rdeča
30. Kdaj si se nazadnje smejala? danes
31. Nazadnje jokala? prejšnji teden
32. Najboljši prijatelj? v službi
33. Kraj, kamor se stalno vračaš? Lignano
34. Facebook? redko
35. Kje najraje ješ? pri mami

Ni komentarjev: