petek, 4. september 2009

Sovice za šolarje

Šola je tu! Zdaj kar za tri od nas, ker je še Matija postal prvošolec. Vsi smo veseli, ker ima izjemno prijazne in tople učiteljice in ker so mu všeč novi sošolci. Jaz pa sem že prestavila v nižjo prestavo, kar se ustvarjanja tiče, ker me zvečer vleče v posteljo ali pa samo neplodno brskam po internetu..Po kakšnem mesecu ponavadi uspem ujeti ritem. Tole sem naredila že v ponedeljek, da je bilo nared za vse šolarje, ki so jih prejeli v torek. Tule sem najprej naštempljala deblo in sovico, nato pa obrezala motiv in izrezala krošnjo. Vejice sem nato naredila notri in malo čez robove zunaj. Vijolična je bila za našo tretješolko, modra pa za prvošolca. Da izgledajo še bolj modre imajo tudi `prave` oči!

Tele pa sem naredila z prijazno pomočjo sodelavke, ki mi je posodila hroščka in šablono. Napis sem naprintala najprej, nato pa izrezala papir in ga pohroščkala. Kot se za zaklad spodobi, sem pozlatila s finim zlatim prahom, a je v živo bolje videti.

Tule pa so še preostale.

Alenka mi je prijazno podelila bonbonček :-))) Hvala, hvala, hvala! Tebi in vsem ostalim, ki me prijazno spremljate in pišete pa poklanjam tole hecno piko (iz DAS mase) za še veliko ustvarjalnega navdiha.






4 komentarji:

Alenka pravi ...

Luštne sovice in srečno v šoli!
Hvala za pikapoko je zelo simpatična.

Damjana Ž. pravi ...

Enkratna ideja za začetek šolskega leta! Krasne sovice so!

Vladuška pravi ...

Pozdravljena. Evo, vrnila sem se in se razveselila vseh tvojih novih izdelkov in te zadnje - 'šolske' so mi sploh zelo, zelo všeč. Sploh te sove na veji so mi naravnost fantastične.

Hali pravi ...

Srečno šolarjev, sovice so prekrasne, čestitke pa super!