sreda, 5. avgust 2009

Spet doma - POZDRAV VSEM!

Drage punce, vrnili smo se iz potepanja in bilo je ....zelo raznoliko. Predvsem se je dogajalo preveč za ene počitnice. Dogodek poletja je bil zagotovo prvi dan, ko smo ravno prispeli k Gardsemu jezeru in postavili prikolico. Klicala me je ravnateljica in mi sporočila, da bom prihodnje leto samo še polovično zaposlena...v bistvu sem vedela, da nekoga čaka polovička, ker se je ena sodelavka premislila za v pokoj in je bilo zato premalo ur...ma sem bila velik optimist in se mi je zdelo, da to niti približno ne morem bit jaz. Glede na to, da sem zadnja prišla in po kriterijih kolektivne pogodbe pa.... Zdaj sem se čisto potolažila in vem, da bo ravno tako OK, a en teden je bil zame pokvarjen, ker so mi misli nenehno uhajale k šoli, prihodnosti,....in bi se enako dobro imela doma, ker sem bila z mislimi drugje kot na dopustu. Vse drugo pa je bilo OK in tudi h Gardi se bomo še vrnili, ker je še veliko za raziskati in da se še jaz naužijem, kot se spodobi.
In če je zgoraj najbolj moreč dogodek, sledi zdaj še najlepši: praznovala sva 10. obletnico poroke in tule je čestitka, ki sem jo naredila tik pred odhodom.
Srček iz papirja je obdelan z Antik setom za razpoke, ki je bil eden izmed ponesrečenih nakupov v času servietnega obdobja. Zdaj se mi pa zdi, da ga bom kar lepo porabila, čeprav je zamudno, ker je toliko plasti in sušenja. Naredila sem vse po navodilih, le na koncu nisem uporabila tiste rjave patine, temveč sem šla čez kar s vijoličnim flomastrom in hitro pobrisala, da je ostalo le v gubah.

Pa metuljčki so tudi svetleči, narejeni s črno blazinico in prozornim reliefnim prahom.
Da zaključim z dopustom. Zadnji teden smo bili v Lignanu, kamor hodimo že šesto poletje in tam sem se že čisto sprostila in samo še uživala. Srečali smo družino iz Avstrije, ki smo jo spoznali lani in se imeli dobro.
Upam, da ste vse lepo in zdaj se bom počasi podala in si ogledala krasote na vaših blogih.


8 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Dobrodošla nazaj, sem že pogrešala dogajanje na tvojem blogu. Verjamem, da tole s polovičnim delovnim časom ni nič kaj dobrega, sploh zate, ko resnično rada delaš v šoli. Imam pa vseeno eno dobro stran tega, imela boš več časa početi še eno drugo zelo fino zadevo - ustvarjati :-). Lepa, elegantna čestitka. Čestitam za obletnico in vama želim zabavna, vesela, nasmejana nadaljna leta.

Helena pravi ...

Čestitke za deseto obletnico. Da bi jih bilo še veliko ...!
Čestitka pa lepa, čista, primerna za tako lepo obletnico.
Polovični delovni čas - upam, da ti bo vseeno šlo finančno skozi in boš vesela, ker bo več časa za ustvarjanje. Ali pa se bo še kje kaj dodatnega našlo.

Alenka pravi ...

Veselo obletnico!Čudovita čestitka, lepo dodelani detajli.Polovični delovni čas- mogoče sepa še kaj spremeni, nobena juha se ne poje tako vroča, kot se skuha.

MarikaGabez pravi ...

Pozdravljena in me veseli, da se je kljub slabemu začetku nadaljevalo dobro.

Saj bo. Vse se zna in zmore. Jaz sem ti živ dokaz za to. Neprestano doma, brez tudi štirih ur, že 20 let nisem dobila ne regresa , ne plačenega enega samega bolniškega dneva(pa jih pri petih otorcih in dveh močno prezgodaj rojenih ni ravno malo......pa živim. Tako kot znam in zmorem. Kar gre.

In všeč mi je voščilnica. Vedno išćem simpoliko in mislim, da jo je tu veliko.

McCrafty /Klavdija pravi ...

Čestitke za obletnico in krasna čestitka, v tvojem stilu :). Držim pesti, da ti bo prav tako dobro šlo, klub neprijetni novici.

Maja pravi ...

Vem, so klišeji, ampak držijo: vsaka stvar je za nekaj dobra in, ko se ena vrata zaprejo, se druga odprejo.
Čestitka pa je čudovita.

Anonimni pravi ...

Živjo!
Super blog in tvoji izdelki!
Čestitke za obletnico poroke, glede službe se pa ne sekiraj! Je že za nekaj dobro! Mogoče to, da boš imela več časa zase in za svojo družino!
Drži se!

Tina pravi ...

Res hvala za prijazne komentarje.