četrtek, 2. julij 2009

Bonbonček za E. in nova dobrota

No v bistvu ni ravno bonbonček, ker so to menda samo tisto, kar podariš na blogu... Čisto na koncu leta smo v enem prvem letniku dokončavali izdelke za projekt in sem prinesla nekaj mojih zadevic, da smo malo dekorirali. To ponavadi navduši vse, tudi fante. A E. je gledala tako, kot jaz, ko vidim nekaj, kar bi bilo krasno imeti...s tistim žarom, ki veje iz ljudi, ki z veseljem ustvarjajo. Malo sva nato počvekali in mi je povedala, da zelo rada riše in mi pokazala njene risbe in skice....Res ima velik smisel in veselje, vem pa, da si sama nič ne kupuje in sem ji pripravila malo dela za počitnice, pa še eno sodelavko sem pobarala, naj malo prevetri omare... Tole spodaj je večina mojega paketa, dodala sem še stare izvode Unikata, pa nekaj večjih šeleshamerjev... Sodelavka pa še dodatno porcijo papirjev, rožic,... Po podelitvi spričeval sem jo prosila, naj pride malo do mene in sem ji podarila. Bila je res zelo, zelo vesela! Jaz pa tudi!
In zdelo se mi je, da si sedaj, ko sem naredila prostor v predalih, lahko malo zapolnim praznino. Po tejle štampiljki (Hero arts) sem dolgo hrepenela...je velikosti voščilnice in tik-tak narediš celotno ozadje! Komaj čakam, da jo sprobam!

8 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Ja, čudovito je takole deliti stvari :-) Bravo! Jaz pa komaj čakam da vidim izdelek s to novo štampiljko:-)

moi pravi ...

O, kako lepa gesta. Kot pravijo: what goes around, comes around.

moi

Helena pravi ...

Ej, to je pa občudovanja in posnemanja vredno, kar si naredila s tem darilom. Mislim, da si te bo E. zapomnila za vedno.
Štampiljka - njamiiii :)

Suzy pravi ...

Lepa gesta in lepa štampiljka.

Hali pravi ...

Prekrasno darilo in štampiljka je res luštna in uporabna!

Simona pravi ...

ooo, to pa je res lepa gesta. Stampiljka pa je tudi cist huda in komaj cakam, da jo vidim uporabljeno.

McCrafty /Klavdija pravi ...

Res lepa gesta. Jaz se še vedno spomnim, kako sem bila vesela, ko mi je sestrična v četrtem razredu podarila razne koščke blaga in sukanca...to imam še poseben čar in kar večen spomin :)

Papirolina pravi ...

oooo, tebi bi pa lahko povedali, da imaš zlato srce :))) pomoje je bila zelo vesela!