torek, 30. junij 2009

7

Evo, moj seznam najljubših stvari, čeprav pri nekaterih zelo težko številčim, saj mi je enako dragoceno:

1. Julija, Matija in Marko. Naša družina, zato ker se imamo lepo in ker sem imela možnost predelati in odvreči prtljago, ki sem jo prinesla s seboj. Brez njih ne bi nikoli imela prilžnost videti sebe tako, kot mi je uspelo sedaj. Če si se pripravljen pogledati v ogledalo, ki ti ga nastavljajo otroci imaš res ponovno priložnost, da postaneš boljši človek.

2. Moja mama. Ker je izjemna ženska dobrega srca, neizmerne strpnosti in skromnosti.

3. Naše stanovanje pod vinogradi na obrobju mesta. Je sicer miniaturno (45m + atrij) a se v njem počutim DOMA. Če bi merili kakšne energije, Feng shui,...bi gotovo dobilo vse možne točke na lestvici.

4. Naša prikolica. Imamo jo četro leto in z velikim veseljem kampiramo ob morju in raziskujemo Evropo. Marsikateri vikend pomladi in jeseni si tako napolnimo baterije.

5. Ustvarjanje vseh vrst. Ker mi je to najboljša sprostitev in mi je kreativnost, ki sem jo razvila pri ustvarjanju, dvignila kreativni nivo tudi na drugih področjih.

6. Internet. Z vsemi neskončnimi možnostmi, ki jih ponuja. Karkoli potrebuješ, si z njim lahko pomagaš: ustvarjanje (brez njega se me sploh ne bi poznale:-), priprave na potovanja, gradivo za šolo, vreme,....

7. Svojo službo v šoli. Sem ekonomistka, ki ni niti enega dne preživela v gospodarstvu. Že enajst let sem na šoli in vedno dobim cmok v grlu, ko pomislim, da bi morala delati kje drugje.

Mislim, da sledeče punce še niso izlile svoje duše, torej vabim: Vladuško, Alenko, Tiaro, Sonjo, McCrafty, Rastlinico in Tulpiko

1 komentar:

Vladuška pravi ...

Z veseljem sem ji prebrala in me je takoj spodbudilo, da napišem še svojih sedem :-) Je tole kar nalezljivo malo. In res je, internet je čudovita stvar, ki lahko povezuje na tak način in včasih se mi že res prav zdi, da se poznamo.