petek, 17. april 2009

POLPROZORNA VOŠČILNICA

Ful so mi všeč prosojne stvari, pa je nastala tale voščilnica. Najbolj važno mi je bilo, da bo en del prosojen (folija za grafoskop) in da bom šivala na šivalni stroj. No, šivanje sem dokončala na roko, ker je bilo za stroj le malo preveč plasti (folija, šeleshamer in obojestranski lepilni trak) in zdaj vem za prihodnjič. Štampiljka za vejico (spet rezljanje) je Basic Grey in ena neznana za ozadje, ki sem ga zopet naredila z Watermark blazinico. Rožica je dvojna, narejena s štanco, in seveda prozoren gumb. Najbolj všeč mi je, ko uživam pri uporabljanju stvari, ki sem jih z leti nakupila. Potem imam občutek, da vse ful koristno uporabljam in si lahko privoščim še kaj :-)))

3 komentarji:

MarikaGabez pravi ...

Čudovito!
Nekaj, kar še nisem poizkusila.....delno prozorna voščilnica.
In tako kot ti, tudi jaz uživam pri uporabi stvari, ki so se nakopičile.

Sonja pravi ...

Hehe, sem mislila komentar začeti z isto besedo kot Marika :) Meni je čestitka noro všeč, prav zato, ker je nekaj posebnega. Čeprav cela poštempljana, je izredno čista. Komaj čakam nove.

BojaMoja pravi ...

Folija doda čestitki čisto drugačen izgled. Ti si jo prav lepo vkomponirala :)